вторник, 23 септември 2014 г.

Пир

П
Плаша се от неизвестностите в морала

Пия всеки ден за удоволствие

Подобрявам мисленето според възможностите

Припявам все един и същ куплет

Припознавам се в ситуации и това ме тормози

Преписвам дневници, но от това не става по-добре



И
Изпълнена съм с безсмислени вдъхновения

Изяждам големи порции

Истината не ме изпълва с щастие

Извиращи бисери около мене торшат мислите

Изследвам потенциала си, непрекъснато променям контексти

Изящество и красота наоколо, не мога да ги докосна, за да не ги опетня

                                          снимка: личен архив

Р
Разрушавам измислени сюжети и постепенно градя химери

Размеквам се от комплименти, червят се ушите ми

Разделям се с дразнители и вредители

Раздразнено присядам у дома в изключителни грижи за себе си

Разнясям спокойствие и настроение из целия квартал

Разумът да ми посочи пътя, да открия какво не трябва да обичам

                                          сна: личен архив



Няма коментари:

Публикуване на коментар