неделя, 2 юни 2013 г.

призовавам душата да утихне и се смири



                                                                     
                                                                    снимка: Виктор Влаеску

гуляи, разпуснатост на нравите
упадъчено поведение
изострена чувствителност
провокирана от интензитета на събитията
раздразнителност на характера
невъзможност за концентриране
все човешки скрити страни на характера

как да удържа положението
като не зависи само от мене
повтарям си да запазя обич
която толкова много желая
разбушували се емоции
трябва да се подтискат
притискат разума ми да изясни

омерзена съм от себе си
омерзена съм от всичко
живота не ми поднесе спокойствие
тъй дълго оформено около мене
моля се за достойнството
да победи наранеността
да отхвърли демоните скрити в душата

изтощена съм от мислене
как да реша ситуацията
да захвърля поривите
да победя излишната гордост
да изоставя заблудите
да подтисна намеренията
и отново достойно да се оставя на себе си

исках да е по-красиво
какво да се прави
когато сме наранени
колко можем да изтърпим
без да се сринем от фактите
няма да капитулирам
призовавам душата да утихне и се смири

Няма коментари:

Публикуване на коментар