събота, 15 декември 2012 г.

year 2012 december

Тази година зимата идва напористо
Имам много копнежи
Имам някаква представа какво може да се очаква
Очаквам прегръдка
Това е защото много ми е студено
С радост стоя до прозореца
С радост всичко помня
Не бих забравила
как ме погледна
как те погледнах
Бих забравила само ако това няма бьдеще
Трябва ли да се съжалява?
Ако не се случи
Ако претърпя неуспех
земята ще разпръсне ли цветове
Къде ли ще те отнесе зимата?
Спомням си за тебе
Помня през цялото време
Дали ще ми донесеш утеха
Ще ми донесеш радост
Защо ли имам очаквания
Защото кой ще ме заведе на кино
Започвам да харесвам зимата
толкова е приятно до камината
Гледам облещилото се слънце
В унисон с моето очакване
Вярвам, че ако желая нещо много - то е истина
Вярвам в Дядо Коледа!
Той ми носи само едно желание
Едно от тях е да не те измислям
Истински ли си или те измислям
Ще имам ли топли китки за да те прегърна
Зная, че пролетта ще дойде скоро
но защо да я чакаме
Пролетта може да ни отнеме търпението
можем да забравим
Ох, мой безхарактерни характер
Често те забравям
често те измислям
Но винаги мечтите ми са истински
Наистина мога да чакам, но не мога вече да те измислям

Няма коментари:

Публикуване на коментар