четвъртък, 10 юли 2014 г.

диалог




Г: старите неуморени пушки, които не са изгърмели патроните си, цинични на всичкото отгоре

Д: дали не мога да оскубя няколко храста касис от къщата в княжево и да ти дам
за да може като ядеш устните ти да са червени и тръпчиви 


Г: обичам декорациите, но не и декорите
 
Д: защото както казва франсис бейкън - който трупа знания, трупа печал


Г: имам от ампулите на леандър, не искаш ли?
  
Д: както Якоб Буркхард описва едно парти при Чезаре Борджия - господата хвърляха бонбони по дамите и тези бонбони които оставаха между гърдите им ги вадеха с уста.

 Г: имам нужда някой да ми чете Одисей на Джеймс Джойс

Да: лошото е, че гласа ми бързо става дрезгав




Г: не мога повече да не съм сред конкуренция

Д: аз съм вътрешния ти глас, пищността е проблем

Г: след ренесанса идва инквизицията и всичко отива по дяволите


Д: като се качвам по стълбата, ужас е

Г: само да ме видиш каква трагедия е да пея


 

Няма коментари:

Публикуване на коментар