четвъртък, 30 май 2013 г.

силата на съдбата



силата на съдбата
слабостта на телата
всичко се решава
но не от всеки
някой винаги пръв взима решение
искам да остана вярна на себе си
да не изменям на принципите
потъпках достойнството
сега ще мога да си го събера отново
смазах гордостта
сега ще си я потърся спокойно
подмених фактите
това е защото така е по-красиво
залъгвах се за кратко
за дълго не се опознахме
пропиляхме дадености
не поехме отговорности
даже не се позабавлявахме
не защото аз не исках
а защото ти не позволи
вълна от творчество ме обзема
пиша всеки ден, репетирам
преправям
изглаждам
поглеждам се отстрани и се виждам силна
само очите ми отново тъжни
понякога се усещам слаба, но вървя изправена
усмихвам се леко
бях толкова сигурна в себе си
сега съм повече разколебана
отдадох се на страстите
трябва ли да се съжалява
ако нещо се е случило
ако то няма бъдеще
ще си спомням ли с умиление след време
или ще изстрия спомена
ще изгоня мислите
ще разкрася фактите
ще си измисля нова история
ще я разказвам с обич и привързаност
бавно ще се отдалечавам от себе си
за да не изменя на чувствата

Няма коментари:

Публикуване на коментар