събота, 25 май 2013 г.

Всичкият порив на чувствата

                                                       снимка: Ани Колиер

Изглеждаш ми далечен
Отдалечи се
Първа те обикнах
Влезна в сърцето ми
Първа не съм в мислите ти
Втора не искам да бъда
Нямам очаквания, но се надявам
Прозорлива съм
Но се лутам
Случва се човек с раздразнение да започне да защитава нещо
Понякога съвсем маловажно
Често осъзнаваме отслабване на стремежи към съвършенство
Това е защото сме осъзнали живота
Чувствителен, но не логичен
Съществуваш, но не радостен
Постигнах онова, към което се стремях
Временно спирам
Стъпвам внимателно
Правя крачка
Изчаквам
Очаквам ти да вземеш решение
Изясни ми се нещо много важно
А именно двойнствеността на настроението
Винаги двама души искат различно
Единият- стремеж към съвършенство
Другият- стремеж към пълнота
Ибсен казва; че ако се откажеш от плътската любов
ще застинеш, че тя може да те доведе до истинската
Каква заблуда
Не искам умиление
Искам истиност
Истинската обич е само онази,
предметът на която е непривлекателен
Всичко на този свят се преживява
Но нищо не може да се отнеме
Всичко може да се изглади
Но нищо не може да се забрави
Всичко може да се отдалечи
Но нищо не може да се отнеме
Всичко може да се преглътне
Но нищо не може да се забрави
Всичко може да огорчи
Но нищо не може да се скрие
Всичко трябва да се преразгледа
Но нищо не може да спре
Всичкият порив на чувствата

Няма коментари:

Публикуване на коментар