четвъртък, 30 май 2013 г.

Има ли смисъл да се съжалява?



Има ли смисъл да се съжалява?
Само ако не се е случило
Ако не са разбрали, че харесваме това което е
Ако не са разбрали, това което не се казва
Да се съжалява ли, че не сме уточнили
Порива на чувствата
Ако не са чули, това което не се изказва
Да се съжалява ли, че не са усетили
Има ли смисъл да се съжалява?
За това което не можа да се случи
Можеше да е забавно
Може да не е романтично
Но можеше да е истинско
Аз повярвах в срещата
Ти не повярва в мене
Има ли смисъл да се продължава?
Ако не сме приели условията, договори не може да има
И двете страни имат страхове-едната повече от другата
Но можеше да се опита и да се провери през времето
Спряхме преди за започнем
Няма равни в битките за живота
Устояването на принципи е устояване за самите нас
Не казвам да не се променяме, даже това е желателно
Имаме какво да изгладим, да приемем и другостта
По-слаб е този, който не приема онова което се дава
По-силен е този, който раздава, но не получава
Исках да е различно
Исках да е истинско и спонтанно
Получавах само ограничения
И аз не дадох обичта си
Запазих си я ревниво
Страхувам се от нея
Отворих ръце за прегръдки и те приех
Обичта ми е по скоро човешка, отколкото изключение
Не бях обожавана
Понякога бях търсена
Сега си бил влюбен и обичан
Дано това да е истинско
Научих се да давам, не да взимам
Но и самата аз се страхувах
Да се отдам изцяло на чувствата
Всеки търси щастието, но не всеки го заслужава
Сигурно си има причини
Да ни отблъснат или да ни пренебрегнат
Това е не защото не сме, а защото сме
Притаих се и сгуших
Имам ли какво повече да чуя
Толкова кратко и ясно го каза
Толкова жестоко прозвуча
Не го направи елегантно
Това и не съм очаквала
Ще се оттегля достойно и красиво
Незнам дали да страдам
Забраних си да се разстройвам
Трябва ли да се съжалява
Ако земята не разпръсне цветовете
Ако небето не е по-синьо
Ако зеленото не е по-зелено
Ако не сме това което бихме могли
Пропилях ли отново възможност
Търся все пълнотата
Ще продължа да търся
Не искам да се разочаровам
Това не значи че спирам
Не се получи и този път
Вярвам в съдбата и си нося кръста
Сега какво да правя с толкова обич и тъга в сърцето
Обичта ще дам на този, които ми я поиска
Тъгата ще я запазя за себе си
За да ми напомня за тебе

Няма коментари:

Публикуване на коментар