сряда, 8 май 2013 г.

не защото сподели

                                     снимка: Ани Колиер


И пак този Толстой: “Бъдещето не може да даде нищо, всичко се дава от миналото”
Шекспир пък казва: “Човек се познава в нещастието”
Дай ми на мене нещастия!
То щастието какво е?
Дай ми волята, която ще ми е нужна, за да не властваш над мене
Кое да избера?
Власт на тялото, власт на чувствата или власт на разума?
Последното ми убягва!
Второто отключи сърцето ми
Първото ме обладава
Не за власт говоря, а за устояване
Аз загърбих миналото
Отворих ръце за прегръдки
То е не защото ми е студено, а защото ме болят китките
Имаш ли смелостта да си признаеш
Да кажеш цялата истина
Готова съм да бъда отблъсната
Нямам сили за проверка
Обикновено харесвам площадите
Доверявам се на себе си
Изповядвам вечерите си
Толкова сила съм насъбрала
Как да подтискам импулси
Имах спонтанност която загубих
Трябва да се съобразявам
Загубих пътя и съм на магистралата
Кой пръв ще вземе завоя
Не искам да се състезавам
Искам да се наслаждавам
Толкова близък ми стана
Не защото сподели, а защото не сподели

Няма коментари:

Публикуване на коментар