понеделник, 15 април 2013 г.

бяло и черно по време на новолуние

                                                                             снимка: Ани Колиер

къде е луната
белият ми шал се развява в полята
остана ми само седлото
конят ми се препъна
късно ли е да те намеря
градината ми е изорана
чакам пролетта да ми донесе вести
вече научих урока
зеленото все е червено
мига като светофар
никой не ми намига
много им се иска
двамина минувачи пресякоха булеварда
прелетя сврака
удари се в опънатите жици и изгоря
слънцето се показа
време е за лягане
преди това ще сънувам
после ще си умия зъбите
канена съм на вечеря
гардероба ми е остарял като секънд хенд шоп
дали и аз вече не съм секънд хенд
грим и маска няма да са за изхвърляне
хубавото вино ще помогне да изтрием желания
и да се концентрираме върху незначителното
понякога се смея на себе си
другите все повече ми стават интересни
светофара свети зелено
тръгвам

Няма коментари:

Публикуване на коментар