четвъртък, 18 април 2013 г.

Нелепо

                                                                     
 снимка: Ани Колиер



Цигари Карелия
Пепелник и свещ
Водата ври в чайника
Няма кой да ми запари кафето
Останал коняк в чашата
Недоизядени сладки
Къде ли те забрави зимата
Където не мога да си те представя
С ръце в джобовете ли си
Или измръзнаха
От студа трябва да е
Не искаш прегръдка
Искам да знам къде си
Искам да знам какво правиш
Нямаме време за пилеене
Само малко остана до Коледа
Ще ми донесе ли дядо Коледа подаръка
Който си пожелах наскоро
Конят ми се умори да чака
Тревата нагазена
Сънят неспокоен
Времето спряло
Къде те отвея вятъра
Печените картофи изстинаха
Знам че искам много
Малко няма да стигне
Защо ме погледна
Защото кой да ми каже колко съм вълшебна
Колко тъпо се чувствам
В този момент на годината
Пиша все едно и също стихотворение
По Коледа какво друго да правя
Къде се загнезди в мислите ми
Как да те прогoня
Дали има значение че се срещнахме
Кой да ни каже истината
Вечер притихвам в очакване
Сутрин пресмятам часовете
Няма ли да се обадиш
И да разпръсне земята цветове
Колкото и да те измислям
Все не мога да знам
Дали небето ще се продъни
Ако няма да дойдеш при мене
Стига ми да те видя
За да разбера дали си истински
Дали да очаквам
Колко ли изгубени дни си отидоха
В напразно чакане
Ставам, запарвам кафето
Изпушвам две цигари и тръгвам на някъде

Няма коментари:

Публикуване на коментар