четвъртък, 18 април 2013 г.

изпълнена с очакване


                                                               
                                                          снимка: Ани Колиер



изпълнена с очакване
броя часовете
дишам учестено
правя се на спокойна
каквото има да се случи
ще се случи
изпълваш ме с копнежи
страстите разпалени
гордостта се поклони
достойнството притихна
ревността отстъпи
притихвам и се гушвам
мечтая да се намерим
открихме се внезапно
какво има да се чака
искам те постоянно
в мислите ми се загнезди
свря се там спокойно
искаш ме страстно
искам те нежно
можем ли да се отдадем
когато вечерта се настани
и утрото бързо се покаже
нищо друго няма значение
ръцете ни ще се намерят
притискам се отчаяно
захвърляме дрехите
нямаме време за романтика
искам те постоянно
искаш ме временно
това трябва да е лудост
харесвам те от момента на срещата
но това не ти е достатъчно
усмихна се спонтанно
усмихнах се наивно
отдадох се на мислите
не мога да те прогоня от там
настани се дълбоко
зае място в сърцето ми
прогони спокойствието ми
колко ли можем да сме щастливи
колко ли страдаме
разума е победен
да се отдадем на страстите

Няма коментари:

Публикуване на коментар